Aparcaments per a PMR a Son Serra de Marina

Aquest estiu he anat en tres ocasions a Son Serra de Marina i, encara que costi de creure, no he pogut aparcar en cap dels quatre estacionaments reservats per a Persones amb Mobilitat Reduïda (PMR) que es troben ubicats i senyalitzats a l’esquerra del carrer del litoral (amb direcció única) i que ens obliguen a fer les transferències, des del cotxe a la nostra cadira de rodes, ben damunt l’arena de la platja, plena de plantes silvestres assecades. Com és possible tan poc seny i sentit comú? Quines casta de ments privilegiades hi deu haver per l’Ajuntament de Santa Margalida? VERGONYA, CAVALLERS!

Després de cada visita he enviat, per correu electrònic, reiterades queixes a l’Ajuntament i a dia d’avui no he rebut cap tipus de resposta, ni telefònica ni escrita. Quina poca sensibilitat i menyspreu per part del Consistori, no me’n puc avenir! Fa 23 anys que va entrar en vigor la Llei 3/1993, per a la millora de l’accessibilitat i l’eliminació de les barreres electròniques, i encara ens trobam amb actuaccions municipals indignants i mancades de tot criteri com la que acab de ressenyar.

Em sap greu i voldria que fos d’una altra manera, però no em surten paraules harmonioses ni amables davant aquest indignant i lamentable fet discriminatori de les PMR.

Guillem Fullana Vanrell
President Mallorca Accessible per a Tothom

Suscríbase aquí gratis a nuestro boletín diario. Síganos en X, Facebook, Instagram y TikTok.
Toda la actualidad de Mallorca en mallorcadiario.com.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Más Noticias